راه اندازی سامانه ثبت سوابق ورزشی ورزشکاران کشور

راه اندازی سامانه ثبت سوابق ورزشی ورزشکاران کشور

در راستای توسعه پایگاه سرمایه انسانی ورزش کشور (سامانه مبین) و تسهیل و تسریع در فرایند ثبت و ویرایش اطلاعات اشخاص شامل اطلاعات عمومی ( اطلاعات هویتی ، تحصیلی ، محل سکونت و …) و اطلاعات تخصصی (سوابق ورزشکاری ، کسب مدال و احکام قهرمانی ، دریافت گواهینامه های آموزشی ورزشی ، بیمه ورزشی و […]

در راستای توسعه پایگاه سرمایه انسانی ورزش کشور (سامانه مبین) و تسهیل و تسریع در فرایند ثبت و ویرایش اطلاعات اشخاص شامل اطلاعات عمومی ( اطلاعات هویتی ، تحصیلی ، محل سکونت و …) و اطلاعات تخصصی (سوابق ورزشکاری ، کسب مدال و احکام قهرمانی ، دریافت گواهینامه های آموزشی ورزشی ، بیمه ورزشی و …) ، همچنین پرهیز از الزام متقاضیان به مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا هیئت های ورزشی با هدف بروزرسانی اطلاعات خود در پایگاه مذکور ، سامانه ثبت سوابق ورزشی راه اندازی و از طریق مراجعه به درگاه جامع اطلاع رسانی مبین به آدرس اینترنتی   https://mobin.msy.gov.ir در دسترس عموم شهروندان قرار گرفته است .

ثبت اطلاعات افراد از این طریق در قالب خود اظهاری بوده و اطلاعات تخصصی ثبت شده ، پس از تایید توسط مراجع ذیربط  دارای اعتبار میگردد. همچنین از آنجائیکه اطلاعات عمومی و تخصصی اشخاص ثبت شده در سامانه از این طریق برای فدراسیون های ورزشی قابل مشاهده و استعلام به روشهای زیر میباشد ، لذا ضرورتی به اخد رسید ثبت نام در پیشخوان یا سامانه نمی باشد .

  1. ورود به سامانه جامع مبین و جستجو از طریق کد ملی افراد
  2. استعلام بوسیله تلفن همراه از طریق سامانه همراه وزارت ورزش و جوانان با شماره گیری کد  #۱۰۳۵*۴* و انتخاب پایگاه سرمایه انسانی ورزش کشور 

لازم به ذکر است درگاه جامع اطلاع رسانی مبین با هدف انتشار خبرهای بروز رسانی سامانه ، مستندات راهنمای کاربران ، اطلاعات تماس رابطین ستادی فدراسیون ها و استان ها و سایر اطلاعات مرتبط با سامانه مذکور فراهم شده و مراجعه ادواری به درگاه مذکور توصیه میگردد .

کلید واژه ها