- وب سایت رسمی وخبری هيئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان آذربايجان شرقی - http://www.tabrizmount.com/site -

دیدار رئیس و جمعی از اعضای هئیت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان و تیم امداد کوهستان با سرپرست هلال احمر استان

رئیس و جمعی از اعضای هئیت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان و تیم امداد کوهستان با سرپرست هلال احمر استان دیدار کردند .emdad2 emdad3 emdad1

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی ، در این دیدار دکتر حمید حسین پور با اشاره به نقش موثر هیئت کوهنوردی استان در تقویت تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر استان گفت : با همکاری بسیار تنگاتنگ هئیت کوهنوردی استان ، تیم امداد ونجات کوهستان هلال احمر استان کارنامه درخشانی از خود در امدادرسانی به حوادث و سوانح گوناگون دارد .
وی  علاقمندی و انگیزه  را شرط اول موفقیت در هر اموری خواند و ادامه داد : نیروهای  هیئت کوهنوردی در تمامی عملیاتها بویژه عملیاتهای کوهستان با علاقمندی و انگیزه بالایی نقش بسیار مهمی ایفا کرده و خدمات ارزنده ای به آسیب دیدگان از حوادث در کوهستان ارائه می کنند .
دکتر حسین پور تصریح کرد : امروزه در جهان بر روی مدیریت پیشگیری و مدیریت خطر پذیری بسیار تاکید می کنند و در این زمینه بایستی فرهنگ سازی لازم صورت پذیرد .
در آغاز این دیدار سیدعلی آقا سیدی رئیس هئیت کوهنوردی و صعود های ورزشی استان آذربایجان شرقی و مسئول تیم امداد کوهستان جمعیت هلال احمر استان همکاری های فی مابین هئیت کوهنوردی و هلال احمر استان را بسیار خوب ارزیابی و بر تداوم و تقویت آن تاکید کرد .

منبع پورتال سازمان هلال احمر استان آذربایجانشرقی