- وب سایت رسمی وخبری هيئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان آذربايجان شرقی - http://www.tabrizmount.com/site -

صعود کوهنوردان کشور به قلل هفتگانه سهند،گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

صعود کوهنوردان کشور به قلل هفتگانه سهند،به مناسبت گرامیداشت چهل مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۸و۱۹ بهمن ماه سال ۹۷ با حضور بیش از ۳۰۰۰ نفر از کوهنوردان استان آذربایجانشرقی و سایر استانهای کشور برگزار گردید.
در افتتاحیه این صعود از ۱۳ پیشکسوت کوهنوردی کشور و استان آذربایجان شرقی و نیز از دو تولید کننده کفش کوهنوردی و یک معلم پیشکسوت کوهنوردی نیز تجلیل شد.
در ادامه همایش همچنین از قهرمانان صعودهای فنی سال ۹۶ و ۹۷در بخش آقایان و بانوان نیز تقدیر گردید.
همچنین از خدمات مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و معاونت امداد جمعیت هلال احمر استان امدادونجات بخاطر نجات جان مصدومین و نیازمندان خدمات امدادی در کوهستان قدردانی گردید.
از آقای علی شامی نژاد هم بخاطر ۲۰ سال عهده داری مسئولیت هیئت کوهنوردی تقدیرگردید.
و در خاتمه از ستاره های هیمالیا نوردی استان آقایان عظیم قیچی ساز و سید هادی ستار فروغ و سعید میرزایی و مهدی قلی پور تجلیل شد.
این برنامه و صعود با حضور مسئولین فدراسیون از جمله جناب آقای رضا زارعی، ریاست محترم فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، آقای محمود میرنوری دبیر فدراسیون، خانم گرجی نایب ریئس، حمید آسیابان مسئول کمیته شهرستانها، بهنام جدائیان مسئول کمیته مربیان، حسین مقدم دبیر کمیته هیمالیا نوردی امیر حاتمی کارشناس آموزش فدراسیون، و مسئولین باشگاههای استان و مسئولین هیئت استان و سایر مسیولین حاضر، برگزار گردید.

روز جمعه مورخه ۹۷/۱۱/۱۹”با استارت صعود در راس ساعت ۸ صبح کوهنوردان موفق به صعود به هردو قله کمال و سلطان شدند جا دارد از همکاری و پشتیبانی معاونت محترم راه داری و معاونت امدادو نجات کوهستان هلال احمر و نیروهای نظامی و انتظامی و پایگاه دوم شکاری و و همکاران وزحمتکشان که موفقیت این صعود نفش بسزایی داشتند تقدیر و تشکر از طرف اداره کل ورزش و جوانان و هیات کوهنوردی استان اعلام نماییم.

IMG-20190209-WA0006 IMG-20190209-WA0008

IMG-20190209-WA0004

IMG-20190209-WA0000 

IMG-20190209-WA0009

IMG-20190209-WA0011