- وب سایت رسمی وخبری هيئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان آذربايجان شرقی - http://www.tabrizmount.com/site -

جلسه شش ماهه دوم مسئولین کمیته ها و مربیان مدرس

جلسه شش ماهه دوم مسئولین کمیته ها و مربیان مدرس، روز چهارشنبه مورخه ۹۷/۹/۷ با حضور ریاست و دبیر و عضو هیئت رئیسه و نواب رئیس و خزانه دار هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان در سالن کنفرانس استادیوم تختی برگزار گردید. در این نشست نخست ریاست هیئت با توجه به فعالیت های انجام شده طی سال ۹۷ از زحمات و تلاشهای کلیه مسئولین و اعضاء کمیته ها در یک سال کاری گذشته هیئت در زمینه پیشبرد و اعتلای ورزش کوهنوردی در کلیه زمینه ها تشکر و قدردانی نمودند. در این جلسه هرکدام از مسئولین کمیته ها گزارش ضمن ارائه گزارش مختصری از عملکرد و فعالیت کمیته های مربوطه، نظرات شان را بیان و نیز پیشنهادات شان را برای ارتقاء کار در سال کاری آینده، عنوان نمودند.در این جلسه ریاست هیئت با تاکید بر این که در سال گذشته بیشتر توان هیئت به هموار کردن راه و بستر سازی و ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها معطوف گردیده خاطر نشان کردند که از سال کاری جدید باید در راستای استحصال نتیجه، گام برداریم که در این راستا با توجه به تجربه های کسب شده و ارزیابی فعالیت کمیته ها با هدف ارتقاء بیش از پیش عملکرد هئیت، تغییرات و جابجایی هایی نیز در کمیته ها برای سال کاری اینده،انجام خواهد گردید.در این جلسه آقای عظیم قیچی ساز عضو هیئت رئیسه هیئت نیز ضمن تشکر از کادر هئیت و همه کسانی که در هئیت کوهنوردی برای توسعه این ورزش وقت میگذارند، به لزوم برنامه ریزی و داشتن برنامه مشخص در فعالیت کمیته ها تاکید نموده و حصول نتایج درخشان در کوهنوردی استان را با وجود مشکلات زیاد از جمله مشکلات مالی، در سایه تلاش نشعت گرفته از علاقه، ممکن دانستند.
در قسمت دوم جلسه نیز مدرسان رشته های مختلف کوهنوردی نظرات و پیشنهادات خود را در مورد مسائل آموزشی و برگزاری دوره ها بیان نمودند.ریاست هیئت نیز بعد از استماع نکته نظرات ضمن بررسی و پاسخ به آنها به چند نکته تاکید نمودند.ازجمله این که دوره های آموزشی برگزار شده همگی باید وحتما از شیوه نامه های آموزشی که فدراسیون ابلاغ و در سایت فدراسیون اعلام نموده تبعیت نماید که غیر از این باشد تخلف محسوب شده و عواقب قانونی آن متوجه مدرس و باشگاه برگزار کننده خواهد بود. ضمنا برگزاری دوره ها باید در سایت های استاندارد و مشخص شده توسط هئیت استان انجام پذیرفته و در صورت برگزاری دوره ها در محل هایی بغیر از محل های مشخص شده باید هماهنگی های لازمه قبلا با کمیته مربوطه انجام و اخذ مجوز گردد. همچنین کلیه مدرسان ملزم به رعایت دقیق طرح درس بوده و در صورت داشتن پیشنهاد برای اصلاح یا تغییرات در طرح درس، آنرا مکتوب به هیئت یا فدراسیون اعلام نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.
در خاتمه ابراز امیدواری کردند که این استان به پشتوانه پتانسیل مدرسان اش میتواند به مرکز آموزش غرب و شمال‌غرب کشور تبدیل گردد.

۴۴۸۴۱۲۴۵۸_۳۴۹۰۰۳

IMG_4376

IMG_4378

IMG_4379