- وب سایت رسمی وخبری هيئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان آذربايجان شرقی - http://www.tabrizmount.com/site -

برگزاری آئین با شکوه تجلیل از «قیچی ساز» با مشارکت فدراسیون کوهنوردی و بانک سامان

شامگاه پنج شنبه ۱۵ تیر ماه ۹۶ آئین باشکوه تجلیل از «عظیم قیچی ساز» اولین ایرانی فاتح ۱۴ قله بالای هشت هزار متر جهان بامشارکت فدراسیون کوه نوردی و بانک سامان در هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

این مراسم به صورت دعوت اختصاصی با حضور جمعی از پیشکسوتان کوهنوردی، فاتحان قلل بالای هشت هزار متر، مربیان، هنرمندان، خبرنگاران و مسئولین وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون کوهنوردی و بانک سامان همراه بود.

در این مراسم که با سخنرانی دکتر احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نیز همراه بود، لوح تقدیری به امضای دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به عظیم قیچی ساز و هم چنین مدیریت بانک سامان به عنوان حامی قیچی ساز در این صعود اهدا گردید.

این گردهمایی همچنین با تجلیل بانک سامان از تعدادی از هیمالیانبوردان کشورمان که بیش از ۴ قله هشت هزاری را صعود کرده بودند با اهدای یادبودی نمادین همراه بود.

در این مراسم که با پخش فیلم های صعود قیچی ساز، سخنرانی نایب رئیس بانک سامان، رضا زارعی رئیس فدراسیون، صادق آقاجانی رئیس اسبق فدراسیون و عظیم قیچی ساز ادامه داشت با اهدای هدیه ای از سوی صادق آقاجانی به عظیم قیچی ساز و عکس یادگاری هیمالیانوردان تقدیر شده، و در نهایت پذیرایی شام به پایان رسید.