اطلاعیه مهم در خصوص مربیان پس از اخذ مدرک مربیگری

با توجه به بخشنامه دفتر برنامه‌ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان به شماره ۳۳۲۴۳/۴۱/ص تاریخ ۲۳/۱۲/۹۵، به آگاهی می‌رساند؛ مربیان پس از اخذ مدرک مربیگری می‌بایست در دوره‌های دانش افزایی، هماهنگی و بازآموزی شرکت نموده و پس از اخذ حداقل ۷۵ امتیاز نسبت به صدور مجوز آموزشی و نیز انجام فرآیند ارتقاء سطوح مربیگری اقدامات […]

با توجه به بخشنامه دفتر برنامه‌ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان به شماره ۳۳۲۴۳/۴۱/ص تاریخ ۲۳/۱۲/۹۵، به آگاهی می‌رساند؛ مربیان پس از اخذ مدرک مربیگری می‌بایست در دوره‌های دانش افزایی، هماهنگی و بازآموزی شرکت نموده و پس از اخذ حداقل ۷۵ امتیاز نسبت به صدور مجوز آموزشی و نیز انجام فرآیند ارتقاء سطوح مربیگری اقدامات لازم صورت پذیرد. ضمناً اعتبار هر بازآموزی تنها سه سال بوده و پس از پایان سه سال مربیان می‌بایست مجدداً نسبت به حضور و کسب حداقل ۷۵ امتیاز در دوره‌های دانش‌افزایی، هماهنگی و بازآموزی اقدام نمایند.
شایان ذکر است تبعات حقوقی ناشی از فعالیت مربیگری پس از اتمام اعتبار بازآموزی، مستقیماً به عهده مربی و باشگاه ذیربط خواهد بود.
مقتضی است هیأت‌های کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان‌ها در اسرع وقت نسبت به اطلاع‌رسانی مراتب مذکور اقدامات لازم را انجام دهند.

کلید واژه ها