لزوم اخذ بیمه خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی

لزوم اخذ بیمه خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی

طبق دستورالعمل صادره ازسوی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کلیه ورزشکاران جهت شرکت در هرگونه فعالیت ورزشی، کلاس آموزشی، تمرینی و مسابقات ورزشی ملزم به اخذ کارت بیمه ورزشی می باشند.ورزشکاران می توانند با اقدام به موقع جهت دریافت کارت بیمه ورزشی در ابتدای هر سال در صورت بروز هرگونه حادثه ورزشی در حین ورزش، […]

طبق دستورالعمل صادره ازسوی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کلیه ورزشکاران جهت شرکت در هرگونه فعالیت ورزشی، کلاس آموزشی، تمرینی و مسابقات ورزشی ملزم به اخذ کارت بیمه ورزشی می باشند.
ورزشکاران می توانند با اقدام به موقع جهت دریافت کارت بیمه ورزشی در ابتدای هر سال در صورت بروز هرگونه حادثه ورزشی در حین ورزش، تمرین یا برگزاری مسابقات با رعایت مراحل لازم و تکمیل مدارک مربوطه و مراجعه به هیأت پزشکی استان جهت استفاده از امکانات بهینه فدراسیون پزشکی ( هم از لحاظ درمانی و هم از لحاظ هزینه درمانی) اقدام نمایند. همچنین دارا بودن مدرک بیمه ورزشی از لحاظ حقوقی در صورت بروز حوادث ورزشی باشگاههای ورزشی را در مصونیت قضایی قرار خواهد داد.

ورزشکاران کوهنورد یا قهرمانان صعودهای ورزشی میتوانند با مراجعه به لینک ثبت نام بیمه ورزشی و ثبت عضویت در رشته کوهنوردی و صعودهای ورزشی به صورت برخط اقدام به ثبت یا تمدید بیمه خود نمایند:
http://insurance.ifsm.ir/Personal/Register

و یا با مراجعه به هیات پزشکی ورزشی شهر یا شهرستان خود اقدام به دریافت کارت بیمه ورزشی نمایند.

 

کلید واژه ها