گزارش صعود یک روزه تیم مشترک کارگروه بانوان و کارگروه جستجو و نجات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان آذربایجان شرقی به قله سبلان از مسیر گرده شمالی

تیم مشترک کارگروه بانوان و کارگروه پزشکی ، جستجو و نجات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان آذربایجان شرقی ساعت ۱بامداد روز سه شنبه مورخه ۹۵/۱۲/۱۰ از تبریز به طرف لاهرود حرکت نمودیم و ساعت ۳ به روستای لاهرود رسیدیم و در قهوه خانه ای پس از صرف صبحانه و آماده شدن به طرف شابیل با لندور حرکت کردیم

تیم مشترک کارگروه بانوان و کارگروه جستجو و نجات هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان آذربایجان شرقی ساعت ۱بامداد روز سه شنبه مورخه ۹۵/۱۲/۱۰ از تبریز به طرف لاهرود حرکت نمودیم و ساعت ۳ به روستای لاهرود رسیدیم و در قهوه خانه ای پس از صرف صبحانه و آماده شدن به طرف شابیل با لندور حرکت کردیم

در ساعت ۵صبح حرکت از شابیل آغاز گردید ،باتوجه به شدت باد و سرمای طاقت فرسا حرکت تاحدودی کند پیش می رفت و در ضمن با توجه به این که در مسیر گرده در دره یخچال شمالی برفکوبی با مشکل انجام می گرفت ،در ساعت ۱۴ ظهر به قله رسیده و پس از نیم ساعت استراحت و گرفتن عکس ، قله را به طرف پناهگاه شمال شرق ترک نمودیم و در ساعت ۱۸ به پناهگاه رسیده و ضمن استراحت نیم ساعته در آنجا به طرف شابیل حرکت کردیم و در ساعت ۲۱ در شابیل سوار لندور شده به روستای لاهرود برگشتیم و پس از استراحت کوتاه به طرف تبریز حرکت کرده و ساعت ۲ بامداد روز چهار شنبه به تبریز رسیدیم .اسامی بانوان صعود کننده :

1. زیبا رسولیان
  2. وجیهه هاشمی
  3. رقیه نعیمی

اسامی صعود کننده گان کارگروه پزشکی ، جستجو و نجات

1. صمد رگجان
  2. احد آخجسته
  3. مهدی جمالی
  4. سجاد برادری

تشکر ویژه از ریاست محترم ، دبیر و مسئول کارگروه بانوان هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان ، سایر مسئولان و افرادی که در این صعود ما را حمایت کردند.